onsdag 21 april 2010

*TT10*

Ingen dag är den andra lik, ingen dag är ens mående sig likt!
Allt går som en jojjo. Har börjat lära mig att för att orka med allt så fokuserar jag timme för timme, kan ej se långsiktigare än så!
Har fått provanställning på mitt jobb nu och det känns himla bra!
Jag kämpar på och fokuserar framåt. Går ofta under dagarna och funderar på livet, världen, samhället, kärlek och allt sånt!
Vill inte bo här där ja bor, vill bort ifrån allt detta för det känns som ja står och trampar på samma plats hela tiden!
Har ofta mycket tankar som sagt, vissa dagar mer än andra.

Over And Out

*TT10*

2 kommentarer:

Rosita sa...

Gratulerar till jobbet Dennis:) Bra jobbat!!!

Rawhr.xX sa...

jag finns här för dig om du behöver, det är bara att höra av dig så kommer jag til dig. älskar dig vännen och saknar dig <3