lördag 2 januari 2010

2010 förändringens år?

Hej igen.. Svårt att riktigt greppa hur livet varit senaste tiden.. Går mest som en jojjo känns det som!
Vart i förhållande, avsluta det, flyttade ju till hallstahammar, tillbaka till kolbäck, båda mina föräldrar är på sjukhus.. Med mera.. allt detta hände i slutet av 2009, om man ska summera hösten och vintern hehe!

Nu så sitter jag själv i min lägenhet i kolbäck.. ska strax ner och handla lite mat i affären.. ska vara kattvakt åt mina föräldrar så länge dem ligger kvar på sjukhus (mamma har brytit benet) (pappa fått en hjärtattack) :(
Men dem mår rätt bra nu och är påväg att bli bättre så!

Under veckan så blir det till att söka lite jobb, tvättstuga, träffa vänner, fixa och dona.. Som vanligt ;)

Men hoppas 2010 kan ha mer att erbjuda mig än 2009 hade!
Alla vänner där ute *älskar er*

*Gone*

2 kommentarer:

Totte sa...

Älskar dig med vännen min.. Hoppas att du får ett bättre år än 2009.. pöss på dig gubben..

Sofie sa...

Love u too friend =) /Sofie