torsdag 12 mars 2009

Uppdatering på G ;)

Ska väl uppdatera er vad som jag gjort dem senaste dagarna! Efter då jag skrev i söndags så kom en tjej över och vi umgicks.. Tidigt morgonen efter skulle hon hem och iväg och göra nått på MDH *MälardalensHögskola* så vi sa adjö.
Senare under måndagen så fick jag ett sms från Stina och hon frågade om jag ville att hon skulle komma hem till mig och så.. Jag sken direkt upp och sa JA MEN VISST ;)

Hon var här tills igår middag.. Och sen dess så har jag nog inte gjort mycket mer.. Lite skönt att vara ensam men inte för länge! Så kanske ska åka till Stina idag och stanna tills på söndag eller måndag.. Men vi får se hur allt blir! Förresten jag ska på bio på lördag. *Män Som Hatar Kvinnor* ska Jag, Micke, Hanna och Stina se :)

Det lär bli nice, då den även är 2timmar och 35 minuter lång!
Denna dag lär bli rätt långtråkig, men får lägga mig i sängen och se lite tv och softa ;)

Inga kommentarer: