lördag 28 februari 2009

Realise the truth



Här är jag igen ;) Har hunnit vart i Uppsala några dagar och hälsat på Anncha och hennes pojkvän! Det var trevligt som fan, go mat och lite film och så!

Var sen i onsdags till torsdags med Stina. Trevligt som fan, även där åt vi gott, umgicks med en av våra vänner Micke och drack lite öl!

Igår kom en tjejkompis från Västerås hit till Hallsta och vi gick och fikade och snackade flera timmar *trevligt*
Idag Lördag så händer det nog inte allt för mycket saker.. Ska städa lite mer i min lägenhet, laga lite tacos-köttfärs och makaroner eller så blir det nått annat gott!
Ska se lite film och ta det riktigt lugnt ikväll! Hade hellre vart ute och festat eller hem till nån kompis men känns inte som dem jag snackat med är så sugna att umgås denna helg.. Så... Tänkte påpeka att det jag skrev om längtan tills den 3-4 och 9-10 mars kan jag glömma.. Det läggs på framtiden och får se när det blir av! Jag är van att vänta, vänta, och vänta i evighets evigheter. Börjar bli van, suck..

Nej ska spela lite nätpoker, se lite tv, ta mig något att äta! Sköt om er alla mina nära och kära!

Inga kommentarer: