torsdag 8 januari 2009

Rätt okej dag!!

Va som sagt iväg till soc idag och det gick faktiskt bättre än jag anat... Min soctant var inte lika sur och virrig och så som hon brukade vara! Hon var rätt framåt och glad vilket resulterade i att jag troligen får hjälp av dem... Det återstår att se i slutet av månaden.. Ska även söka egen lägenhet, troligen i hallstahammar!! Vill ju ha deras snabba internet :) Med mera... Billigare för mig att åka in till västerås med mera !! ;) Var efter soc till Tandläkaren... Skulle bara KOLLA vad det va för fel på mina tänder men det hela slutade i att jag gjorde en provisorisk lagning på ett gammalt lagande hål som ska rotfyllas... Så om jag kan övertyga socialen att hjälpa mig med kostnaden för det så kanske jag äntligen kan få lite ro och frid i min mun *har haft ont i snart 1½ år dygnet runt*

Är hemma lite snabbt nu och bloggar och ska göra mig lite mat sen ska jag hem igen till Ante och Alexandra... ;) Så PEACE OUT EVERYONE!!

Inga kommentarer: